четвъртък, 30 октомври 2008 г.

В началото бе словото и Hot Dog-a

Днес (30.10.2008 от н.е.) ми хрумна да си направя БЛОГ! Ще кажеш че ги няма хиляди из нет-а, ама пък що да нямам и аз. То нали знаете онази поговорка "Видяла кравата, че подковават коня и тя си вдигнала крака"! Все тая де, просто от както съм се родил ми се случва да попадам на някакви невероятни хора, случки и в главата ми да се раждат идиотски а понякога (много) рядко и умни съждения за живота. Та тук ще ги публукувам всичките (или поне тия дето са по-цензурни)
3....2....1..... Даваме началото, време е да започнем.... и ето я първата публикация....

На обяд ходих да ям, беше ми се приял дюнер, щото снощи с любимата ми искахме да ядем, ама йок, не работеха дюнерите. Въпросната дюнерджийница се намира на около 100-тина метра от мястото в което работя и чакайки си дюнера с 2 броя фалафели (допълнително се плащат) се натъкнах на това:


Определено това се нарича Спешъл Бългериан Транслитерешън... а иначе дюнерите бяха скъпи, малки и не особено вкусни... утре ще пробвам Хот ДоК



1 коментар: