сряда, 26 ноември 2008 г.

Ценности,мечти и амбиции в Bulgaria


Гледайки тази снимка (цъкни за голЕм размер) озаглавена "Витрина за магазин за играчки, circa 2008" (via блога на Еленко) се замислих дали все още са ни останали някакви ценности и ако са ни останали, необходими ли са ни ? Ценности в днешно време? Мухаха - илюзията е пълна, не са ни необходими! Кой може да говори за това в днешно време, кой има право да говори за това в днешно време, кой говори за това? - Никой! От доста време си мисля, че днешната младеж нямат ценностна система и дори не знаят какво е това. 'Подрастващото поколение и неговата "ценностна система" се свежда до пълно отрицание на всичко нормално и до издигане в култ и в център на живота им на неправилните, нередните и абсурдните неща и на тези неща които са забранени. Младите нямат морал и етика, не се съобразяват със ситуацията и хората около тях, не умеят да се държат на положение, не уважават никого (а защо ли?). В 21 век се цени грубото отношение, проявата на насилие върху по-слабите, пиенето до безсъзнание (вие колко текили обърнахте?), употребяването на наркотици под всякаква форма (вие колко линии шмръкнахте?) и псуването, приемащо се за поздрав. С всичко това тинейджърите се гордеят и хвалят! Мацките се съревновават коя ще прави секс по рано (виждал съм как 13 годишно момиче се моли на младеж да спи с нея (щото "колежката" от класа и вече има 11 бройки и мумичито се излага като няма нито една или пък само 5-6). Виждал съм младежи които проиграват всичките си джобни пари на комар в задучилищната игрална зала. Виждала съм как второ или третокласници (очевидно) пушат "тайно" зад училище и си "лафят". Чувал съм за какво мечтаят девойките в 3-клас (за мерцедеЗа, чичкото с ланците, паритИ, парфюмитИ).... виждал съм много...чудя се дали не сме се родили твърде рано ?

2 коментара:

  1. Според мен сме се родили твърде късно, може би...

    ОтговорИзтриване
  2. Аз имах в предвид, че ако се бяхме родили както му се казва "на гребена на вълната", точно когато тази липса вече съществува и да не можем да направим разликата - това нямаше да ни прави впечатление.... :)

    ОтговорИзтриване