понеделник, 10 ноември 2008 г.

Пълна промяна или Vote for Change

България, Варна, skype (не се пули, името е скрито нарочно!)

[17:09:26]*****и says: mnoo sum tupa
[17:09:28] Слави says: znachi si vlubena
[17:09:32] *****и says: neeeeeeeeee
[17:09:42] *****и says: ne sum vlubena o6te
[17:09:47] *****и says: ma ne iskam da me luje
[17:09:51] *****и says: kakto az praveh predi
[17:09:54] Слави says: aha
[17:09:56] Слави says: iasno :D
-----
Днес една девойка (бившата на един мой) ми сподели (по - горе) как отваряла нещеш ли нова страница в живота си. Загърбвала старите си навици, спирала да лъже понеже била срещнала нов човек и не искала да се държат с нея така както тя се е държала с предишният си, та се замислих дали хората са способни на подобно нещо и че като се променяш, ти всъщност правиш повече компромиси, но да промениш характер, граден досега, е меко казано невъзможно. Ако възприемаш правенето на повече компромиси за "промяна" ок, но всъщност е далеч от понятието "промяна в характера". При каквито и обстоятелства да е, един изграден характер през живота, трудно се пречупва!

А сега към въпросите:
  • Виждали ли сте промяна в свой близък (питам главно за в положителния аспект)?
  • Промяната окончателна ли е била?
  • Войниците променят ли се след войната?
  • В промените замесени ли са хората около Вас?
Идеи ?




21 коментара:

  1. ako nqkoi poznae koi e tozi individ sus zvezdi4kite,6te ima li nagrada?

    ОтговорИзтриване
  2. Върпоса не е да познаем кой е индивида, въпроса е да помислим по казуса :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз лично, в момента мога да кажа, че хората се променят. Моят приятел се промени към по- добро, но за целта аз трябваше да направя доста компромиси със себе си, и да преглътна също много незаинтересованост от негова страна, докато реши, че си заслужава да отвори сърцето си. Надявам се **** да успее да се върне към предишното си аз, защото тя не е била винаги такава, само последните няколко години :-), поради психическият тормоз, който й беше наложен. Ха сега де, оказа се, че всички познахме индивида **** :-)
    Luv ya ****

    ОтговорИзтриване
  4. vupreki tova nqma li da ima nagradi??....

    ОтговорИзтриване
  5. За сега като че ли не, но може и да измислим нещо евентуално :)

    ОтговорИзтриване
  6. Аз предлагам да измислим награда на ku4ity ако пише на кирилица.....

    ОтговорИзтриване
  7. Аз май мога да позная кое е "кучето" :)

    ОтговорИзтриване
  8. Абе еййй хора!Аз съм индивида ****. И кво? Награди, а?
    А познайте кой съм/коя...ммм? Може и да се променя, какво толкова... светът е пълен с изненади :)

    ОтговорИзтриване
  9. аз пък предлагам да се даде награда на този Кучо, щото, той стана май по-известен и от мен. хахахахах

    ОтговорИзтриване
  10. Аз пък предлагам, кучито да се разкрие, защото сега се чудя кой е, а това вреди на концентрацията ми за работа. Не че много ме бърка, но съм любопитна. А сега съквартирантитиеее .... марш в колибката

    ОтговорИзтриване
  11. nadali 6te se promeni6 ****....chakam si nagradata i 6te pi6a na kirilica ako iskam...ahahaha

    ОтговорИзтриване
  12. Ти куче от къде си сигурна, че няма да се променя?А? Всеки е нещо... а ти?

    ОтговорИзтриване
  13. Куче, въпросната звездичка я познавам от 100 години, и тя е най- лесно променящият се човек,ако тя има желание ще го постигне. ти да не си някой бивш, който е наранила, понеже се е опитал по някакъв начин да потъпче личността й?

    ОтговорИзтриване
  14. Пълни глупости, никой не се променя, ама никога !

    ОтговорИзтриване
  15. хехеее, каква чест за мен (****) и звездичка станах... какво му трябва на чоек ;)

    ОтговорИзтриване
  16. Звездичката11 ноември 2008 г., 16:00

    хихи взе да става интересно :) Искам още!!!

    ОтговорИзтриване
  17. nqma nevazmojni neshta :) shtom sega si se setila da se promenqsh,pak e neshto,vupreki tova ne mi se vqrva che shte stane,no ti jelaq uspeh ;)shtom tolkova lesno se promenqsh....

    ОтговорИзтриване
  18. Соня Петкова11 ноември 2008 г., 16:02

    Всички сте луди, човек само ако има стимул и то силен - тогава се променя. За едното му там е***е се промянят хората... :(

    ОтговорИзтриване
  19. dneska za 3 put 4eta 4e sum luda....nikoi ne se promenq kolkoto i da mu se iska i nezavisimo dali ima stimul i kolkoto i silen da e toi.promqna moje da ima,no tq 6te e vremenna...

    ОтговорИзтриване
  20. Човек може да не променя характера си, но отношението към различните хора е различно. И в случая разбирам, че въпросната девойка иска да не се държат към нея, както тя се е държала към някой. Съответно, тя трябва да промени не характера, а отношението си към определена група хора, явно към мъжете, с които има интимни отношения. като спреш да си гризеш ноктите завинаги, то си е авинаги, не е временно. Следователно, ако нещо в теб не ти харесва, и ти самият не си доволен от него, ще го премахнеш като грозен израстък.

    ОтговорИзтриване