вторник, 2 декември 2008 г.

Dream a little dream

Сигурно с оглед на постоянно заливащата ни информация относно кризата и пагубното й влияние върху обикновенната средна класа у "страната" българия (нарочно в кавички и с малка буква) снощи сънувах чудат сън. Пътувам към летището...отивам на екскурзия към топлите страни...сам....стигам до Check In Poin-а и любезната женица (след кратка справка в компютъра) ме уверява, че няма информация за подобен полет да излита от това летище. Изпадайки в див рев аз започнах да обикалям по паркинг-а на летището (странното е че беше непознато за мен летище) в който момент сънят свърши прекъснат от силната ми физиологична нужда да употребя тоалетната по малка нужда. Въпроса който не ми дава мира от тогава е ( и който ме държа буден още час - два след това) дали кризата засегна и сънищата ни ? Липсата на подобен полет отразява липсата на нещо в реалният живот, какво ли е то? Смятате ли, че The crisis може да даде толкова дълбоко отражение върху живота на човек, та камо ли и на душевността, съня и мечтите.... ? Знам съм сигурност едни хора на които не им пука от ставащото, но те са ни ясни, ами Ние ?

2 коментара: