сряда, 28 януари 2009 г.

Глобул - Най доброто (не) предстои !

"Най - доброто предстои" е слогана който гордо седи на сайт-а на един от Българските мобилни оператори - Глобул (Космо България Мобайл, част от Cosmote Group). За кого предстои най - доброто обаче, това е друг въпрос. Със сигурност не е и за нас, обикновенните абонати, или поне на този етап не виждаме светлина в тунела с отношенията си с мобилните оператори у Българията. За какво става въпрос. От 1 година съм лоялен ползвател на услугата на глобул за 3G интернеД (дават ти безплатно устройство със сим карта за лаптоп и твърдят че имаш интернет навсякъде), плащал съм си сметките редовно, освен това съм и абонат на телефонните им услуги от 2 години, където важат същите правила. Нещеш ли обаче, в един слънчев ден (26.01 - лето две хиляди и девето) получавам фактурите и к'во да видя:

Преведно на прост език, всеки месец им плащам такса от 38 лева, за която те трябва да ми дават 3 ГБ трафик, а ако ги надвиша, да си го заплащам по малоумно определени и страшно високи цени. Какво прави впечатление от горната картинка обаче. Аз съм потребил малко под определения ми лимит а пък дължа 38 лева + 82.82 за GPRS ?? Ей богу като го видях това и седях 5 минути като риба на сухо. Последва отиваме в най - близкият офис на Глобала, среща с моя акаунт мениджър, кратък разговор, дълго взиране в показаният й от мене лист хартия, кратко взиране в компютъра и отговор "Ами да май наистина има някаква грешка, ще го изпратя на колегите в София за корекция и те ще Ви се обадят". Въпроса ми е, дали billing системата на Globul си е направила лоша шега с мене, или пък просто някой засегнат от кризата служител с необходимите права на достъп "си пробва" да изкара някой лев, както се казва "отгоре", пък както беше казал някой си габровец "ако мине номера".... Очаквайте развръзката и проверявайте месечните си фактури внимателската, защото най - нагло някой в Глобул лъже !!! За 3G покритието, т.е. за липсата на такова ще напиша разкажа в някой от следващите ми постове !


Няма коментари:

Публикуване на коментар