четвъртък, 29 януари 2009 г.

За женската "логика"

Преди малко присъствах на следния разговор между две жени у офисо:

А: Днеска правим 3 години с моя!
И: Аууу, много бе (с възмущение) !!! А какво ти подари ?
А: Ами цветя ми даде (с усмивка)!
И: Еее браво!
А: Много мразя така като ми се дава нещо с повод, не ме прави истински щастлива...
И: Е как обичаш?
А: Ами когато се сети ей така да ми даде един букет цветя ненадейно например и много се впечатлявам
И: Ее ми то всички сме така, мацка !
А: Е да, ама знаеш ли какво ще му се случи, ако случайно забрави когато има повод да ми подари нещо, а ?

Преведно на прост език, мъжете трябва да подаряват цветя (или предмети) без повод, защото така има повечко присихологически ефект върху дамите, но трябва и на всеки повод да се отчитат, че иначе жална ни майка :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар