четвъртък, 8 януари 2009 г.

Моето предложение за справяне с проблемите

Тази държава трябва да се ЗАКРИЕ! Ама наистина да се закрие, да се спре, да се затвори, да се унищожи, като един остарял комунистически комбинат за правене на лютеница и компоти за износ в СССР. Хората да се изгонят и да се преразпределят пропорционално във нормалите западни държави като например Дания, Швеция, Германия или дори Румъния! Територията да се раздаде на държавите съседки и да се изтрие от картата, и всичко да остане само един много много много лош спомен. След години мога да водя тук децата си и да им казвам “едно време тук имаше едно подобие на държава, страна на абсурдите, където всичко беше сиво, безмислено, тъжно и нечестно. Очевидно предложението ми ще ощети по някакъв начин онова за което са се борили нашите национални герои като Левски и Ботев, но то и без това Сергей Дмитриевич и Агент ГОЦЕ вече го унищожиха, така че едва ли има някакво значение. В тази връзка, наскоро един приятел ми пожела за новата година, Сергей Станишев да дойде и да коленичи пред блока ми и да ми иска прошка, а аз да го замервам с обелки от краставици и да го плюя, а аз перефразирам гореспоменатото пожелание в следно (приемете го като новогодишно): Уважаеми Български ми народе, нека през новата 2009 година, да има какво да ядеш, къде да спиш, да седиш на топло, да можеш да си плащаш кредитите и баба ти да не умре от глад щото пенсията и от 130 лева не и стигасамо за тока (когато го има де), нека съвсем скоро (към средата на Февруари или началото на Март), господата СерГЕЙ, Гоце Ага, Петър Димитров и останалите крадливи некадърници, застанат дружно на жълтите павета в София, да плачат, да искат прошка и ние да ги замеряме с обелки от краставици, и развалени яйца! (не казвам с камъни 'щото нал' сме у Европата - ще действаме европейски!!!), освен това бъдете живи и здрави и се усмихнете поне за кратко, то по лошо от това неможе да стане (всъщност за последното не съм сигурен, комунистите са доста изобретателни)...

1 коментар:

  1. Еми Слави, евалата първо, че умееш да пишеш и да анализираш случващото се в държавата, вече колко това е държава, не е ясно. Надявам се повече хора да се замислят над тези неща и да имат силите и вярата, че нещо може да се промени.

    ОтговорИзтриване