понеделник, 19 януари 2009 г.

Не намерих старите си приятели

Повечето от НАС са виждали бляскащите рекламни банери на Atol.bg, в които гениални рекламни творци, упорито се опитват да ни убедят как, чрез тяхния сайт, ВСЕКИ може да намери стар познат или съученик. На пръв поглед изглежда хубава идеята, въпреки че е крадната от тук от там, ама това да не Ви прави впечатление. Та направих си аз заветната регистрация и почнах с нетърпение да чакам и да ровя в сайт-а за да срещна старите приятели, някои от които дори и съм забравил. Ровя ли ровя и накрая намирам девойка (или предполагам вече не девойка!) която не съм виждал от години защото замина за Щатите и нямам връзка с неЙ. Радостен натискам на "напиши съобщение", пиша няколко радостни думи и в трепет прекарвам следващите няколко дни, очаквайки отговор. Уви такъв не получих. Замислих се дали системата на Атол.бг изпраща някакво уведомление когато си получил лично съобщение в система им, но преди да им пиша и да запитам, изчаках още няколко дни (викам си, тя е в САЩ, сигурно няма достъп до интернет, може да си проверява пощата на няколко седмици !!!) и накрая реших да пиша на съпорт-а. Писах им аз от любезно предоставената ни чрез сайт-а форма за изпращане на съобщения, до нея в много красиво оранжево пишеше "Чрез тази форма изпращате е-майл на admin@atol.bg" (нарочно го пиша в СПАМ friendly формат), но уви мина още почти цяла седмица и отговор нямам. Та седя си сега и се питам, дали това е някакъв сайт който няма за цел наистина да ти помогне да намериш приятелите си а просто трупат кинти от реклами и смс-и, или съпорт-а им има толкова много запитвания, че му трябва поне седмица за да отговори, или пък просто не им се отговаря...знам ли аз, обикновен човек съм и все още вярвам :) Ако някой от Атол чете това, моля Ви, вижте си пощенската кутия имате писмо от slavit [at] gmail . com, ако ли не смятате, че е нужно да ми отговорите на простичките 2 въпроса, просто ми напишете нещо от сорта на "Този съпорт не осъществява съпорт, така ни е само името на отдела, не четем писмата които получаваме и много ни мързи!Оставете ни на мира!" и ще бъда що годе доволен !

Няма коментари:

Публикуване на коментар