сряда, 14 януари 2009 г.

Бомба, бомба, "паднала е" Бомба !

"Протестът пред Народното събрание беше прекратен внезапно заради сигнал за бомба, точно когато започнаха размирици. Това стана със заповед на зам.- кмета на Столична община Юлия Ненкова, след писмо от МВР. В него се съобщава, че на горещата линия на Дирекция „Противодействие на тежката и организираната престъпност” е получен сигнал от администратор на интернет сайт, че има намерения за взривяване на самоделно взривно устройство по време на протестните действия пред парламента." Като изключим факта, че от 2 000 000 софиянци само 1000 души са се появили на протеста, можем да реагираме на случилото се с "бомбата" със следното еднозначно изречение: "смех, смех и пак смех!" Българите са силни на маса и вече и в интернет по форумите! На дело хич ги няма! Жалък народ и жалка държава! Очевидно комунягите почувствали се застрашение от евентуалното повторение на сценария от 1997 година, стават все по и по - изобретателни. СергГЕЙ избяга в москва, за да не изяде някое паве, а пък останалата тук пасмина исмисли "бомба". Може да Ви се струва, че съм малко мнителен, обаче не Ви ли се струва странно, че точно в деня на простеста, точно когато почват да стават някакви размирици (макар и с малък мащаб) и нещеш ли някой изтънчен бомбаджия решава да взриви около епицентъра на простест-а, с цел да избие малкото що годе трезовомислещо хора, усмелили се да излязат и да покажат гражданската си позиция. Както се казва "Москва не вярва на сълзи", а и аз не вярвам на сълзи. Това което се случва е тъжния и тих ропот на сълците на червените крадци и изедници, осъзнали че от там където ни докараха, връщане назад няма. Само дето единственото нещо което ме притеснява, е че когато децата ми някой ден дойдат да ме посетят в старческият дом и ме питат, що аджеба не се е случило така, че да свалим продажното про-московско правителство, аз ще трябва да им отговоря "ами, как що, падна бомба"

*Песен на фолк изпълнителя Любо, заглавието е красноречиво "Бомба, Бомба"

Няма коментари:

Публикуване на коментар