неделя, 15 март 2009 г.

Как да си купя много евтино жилище, или некоректността на Райфайзен

От поста на Деян научих за поредната идиотщина извършвана от едни така наречени "продавачи на мечти". Става въпрос за Райфайзен Банк България и сайта им www.raidom.bg. Та разгледах аз спокойно раздела Публична продан, който спокойно си седи в Начало>Промоции, тоест с две думи, някой се е издънил, неможе вече да си плаща вноските или изпитва затрудения и продаваме бързо имотите му, продаваме ги та да изкараме бързи кинти. За целта му обявяваме задълженията публично и то не къде другаде, ами на промоция в интернета, за да може всички контрагенти които все още работят с тази фирма или човек, да се уплашат за евентуалните си стокови кредити или други които му дават, и човека да фалира напълно. Имат ли това право на това, аз мисля че не. Закона за защита на лична информация повелява друго. Уви в България законите са само за тези които са улави. Жалко за хората, жалко за държавата, жалко за децата ни! Лихварите ще горят в ада както е казал Данте, а пък аз никога няма да ползвам услугите на Райфайзен повече, това е сигурно. А за тези на които не им пука от наглостта и безочливата подигравка със хората изпаднали в невъзможност да си изплащат кредитите, може да се запознаете и със пълния списък с "промоции" точно от тук, поздрави за креативността на Райфайзен и успех на тези които ще учавстват в търговете !

П.П. Поздрави на господата СтаниШЕФ и компания, които ни докараха на това дередже...поздрави господа, защото Юли месец си отивате и тогава ще имате само по-здрави!

3 коментара:

  1. Ами частните съдебни изпълнители един път обявяват чии са вещите/имотите, които продават, и то пред всеки можещ да ги види - на табла на улицата и в съда. Не виждам какъв е проблема - че други фирми, които работят с лицето ще се уплашат? Е, по-добре ли е да се работи в некоректна среда, където се крие такава информация? Хм, не си прав според мен...

    ОтговорИзтриване
  2. Не е много редно/морално, но си е напълно законно. Ако бяхме в САЩ, там си има публичен кредитен регистър, където подобни издънки с неплащане ти лепват именно такова петно на досието и по-нататък кредит виждаш през крив... макарон.

    Но пък когато става дума за пари и банки, моралът е твърде условно понятие.

    ОтговорИзтриване
  3. @pierrot не мисля че е много правилно. Да си представим следната ситуация. Имам аз една фирма за произовдство на мебели да кажем. Всичката ми суровина е чрез стоков кредите който аз обслужвам да кажем на тримесечие. Имам спад в продажбите и немога да си плащам личният ми апартамент в който живеят жената ми и двете деца. Барабар с това, че децата ми остават на улицата, бизнеса ми умира бавно, доставчиците ми виждат сайта на райфайзен и спират да ми доставят материал повече... и съм съсипан напълно...
    @Аспарух К. аз за това говоря, за морала...

    ОтговорИзтриване