петък, 27 март 2009 г.

"лукс" по време на криза

Когато хората нямат какво да ядат. Когато децата седят на студено. Когато безработните са повече от работещите. Когато хората нямат с какво да си плащат кредитите и банките масово им вземат апартаментите. Когато голяма част от бизнесите фалират. Когато не се знае дали ще изкараме до края на годината... Бившето Булгари, днешно Версай си рекламират заведението по този начин (в ляво). Незнам дали е удачно, но на мене ми звучи като "за**те проблемите си и елата да изпием заедно всичките Ви пари (колкото и да се малко те)"... очевидно имат проблем с маркетинга и още нещо....за самият "лукс" в гореспоменатия фолк клуб няма смисъл да се говори изобщо.

3 коментара:

  1. Хахахахаахххахахахахахахах-боже мили,голяма грешка от моя страна да прочета по това време на нощта статията-ще събудя комшиите сигурно от смях:))
    Рекламата е безспорно оригинално нелепа и нагла/това за хората,на които ще им дойде да я замерят най-малкото с нещо....опааа,в криза сме-даже няма и с какво да замерят-тц,тц./.
    Единствено мога да заключа-"Народа полуде" и възможно най-луксозно да "благословя" създателите й...ам,до девето луксозно коляно разбира се;)))

    Поздрави на тебе,но от нормалните;)))

    ОтговорИзтриване
  2. Като гледам този шедьовър на външната реклама (пък и предния, с иритантното присъствие на дизайнера Юлиян някой си) се питам, съвсем наистина, дали VersaI има нещо общо с Versailles? Освен тенденцията към финал като на обитателката на последния, която страшно си падала по пасти.

    ОтговорИзтриване
  3. @Magali, и аз това се питах, дълго време след като тръгнаха рекламите на прочутия вече из "хай-лайва" вертеп :) Уви отговор неможе да ми даде и Юлиян Тахов... Може би нашенският хай-лайф ще има трудно при прочитане на оригиналния правопис на името...

    ОтговорИзтриване