вторник, 31 март 2009 г.

Скайп статуси

Най - забавно ми е всеки ден да гледам статусите на абонатите ми в скайпа. Ето ги точно в реда който ми излизат, без имената разбира се (запазен е оригиналният правопис). Понякога хората имат странни хрумвания :)
  • sis miss
  • Now listening foreigner - Woman winamp
  • БОРКО ВЕЧЕ Е НА ДВЕ ГОДИНКИ
  • nomerat e da izdurjish edin MIG!
  • Никога, никой не си отива от никога, без да е оставил поне частица от себе си
  • "Be careful what you wish for" G.G.
  • Всичко за вашата реклама!
  • сАмО мЕнЕ нЯмАш
  • People always turn away
  • istina Dimitrova - How can i tell
  • Big in Japan
  • nqmam vreme
  • SSdD
  • Utre e koncerta
  • Genitalia
  • SUN
  • TARSY, GARSONERA, PODNAEM
  • речници, транскрипции, определения
  • добър ден
  • Your personal Jesus
  • Hari Mata Hari
  • Който го може го може
и т.н.т.


1 коментар:

  1. Леле,това "sis miss" ми изкара акъла:)))-особено първата му част;).
    Присъединявам се към заниманието-също обичам да чета подобни изцепки и доста често съм се плясвала по челото:)С какъв акъл ги пишат някои от нещата,идея нямам.От моят скайп най-неприемливо ми идват две като че ли:):
    "че ти суйчнем вюто"-/превода на това,уви,не знам;))/ и "Единствен код ще ги владее.Единствен сърч ще ги открие."/сори-и това не мога да разкодирам:)))/.
    Абе шоу да става;)
    Поздрави:)))

    ОтговорИзтриване