петък, 10 април 2009 г.

Масларова reality show - коментар

Публикувам един от коментарите към статията ми от вчера, за другарката Масларова и нейното социално реалити (геноцид) - експеримент с България народ, наречено от мене "Масларова reality show". Коментатора/коментаторката не си е оставил/оставила името, но ако ми го пусне тук като коментар, с радост ще получи адмирациите които заслужава...

Анонимен каза...

Аз съм родител и имам дете ясно е какво мисли за моето дете госпожа Масларова. До тук добре, но като си дойде от училище моето дете и като ме пита "Мамо, защо аз не получавам парички като другите деца в карта?", аз трябва да й отговоря, че ние имаме високи доходи и бла бла бла...., обаче тогава детето пита: "А защо тогава все нямаш пари?" и аз какво да й обясня, че плащаме големи данъци и огромни сметки. А детето мъдро заключава "значи мен не ме признават като другите деца, аз имам отличен успех, а на двойкаджиите им плащат за това" И от тук нататък разговора е много сложен. Аз се опитвам да обясня, че като учи сама ще си изкарава парички и няма да чака да й ги даде някой, ама то детето не е глупаво - веднага ме апострофира, че ще й ги вземат за данъци. Айде сега да видим кой прави невъзможна борбата ми срещу мутроподобно развитие на децата. Аман от хора размахващи пръсти да ми дават наклон на живота. Аз им плащам заплатата и не ми е приятно да наричат невръстното ми детенце мутра. От друга страна по стар български обичай крадеца вика дръжте крадеца. Бих искала да кажа на госпожа Масларова следното: "Уважаема госпожо, само доброто ми възпитание ме спира да Ви уведомя какво точно мисля за Вас. Моля, госпожа Масларова, ако й липсва възпитание, то поне да не проявява глупост на обществени места и да не си позволява подобни исказвания за хора, за чието бъдеще тя и нейните колеги нямат никакви заслуги. Много от българските деца имат трудно детство, лишени са от елементарни неща или ако имат най необходимото то никой не може да ги упрекне в мутризиране, че искат нещо по - добро. Човек е толкова голям колкото са големи мечтите му, а вие превърнахте голяма част от българите в "малки хорица", както обичахте да казвате едно време, защото сведохте мечтите им до свъзването на двата края. Дано не се гордеете със себе си.

3 коментара:

  1. http://www.chambersz.com/index.php/content/view/9226/112/ , http://news.ibox.bg/pressreview/id_1282966221 Прочетохте ли това? Значи вече знаете за какво става въпрос.

    ОтговорИзтриване
  2. Диана Илиева - майка

    ОтговорИзтриване
  3. Другарката "ЛУКАНОВА"! Даже няма да чета и статията!Когато един човек е бил и в провителството на Луканов-какво да говорим!Една напудрена,мигаща като к.р.а от околовръстното и говореща наивно като за прости хорица! Чудесна характеристика за да бъде избрана пак и пак

    ОтговорИзтриване