сряда, 15 юли 2009 г.

Можете ли да усетите нещата така както аз ?

Сряда е! Изборите минаха! Предстои много работа, но тези дни съм настроен някак си философски... Та седя и си мисля:

Какъв е шансът някой друг човек да усеща и възприема света както аз го възприемам, или поне на половината от това както възприемам всичко?
Всъщност толкова ли сме уникални всичките шест милиарда души на този свят, или някъде има един едничък човек, който е като моя милост и има същите възприятия и ценности и усеща и чувства нещата по същия начин?
Чудя се също другите хора усещат ли любовта като мен...
А гневът ? А Ядовете, а болежките?
Когато се смея и чувствам нещо и другите ли го чувстват едно към едно това същото ?
А когато ми се плаче ?
Емоциите универсални ли си?
Едно и също нещо ли изпитваме всички ?
Еднакви приоритети ли имаме ?
А цели ?
А мечти ?
А винаги ли вземаме правилните решения ?
Вземаме ли си поука от грешките ?
и т.н.т...

1 коментар:

  1. Много е трудно да намериш човека, който мисли и чувства като теб, но когато го срещнеш виждаш, че тези прилики не са нещо лошо.

    ОтговорИзтриване