сряда, 22 юли 2009 г.

Ефективна употреба и извличане на ползи от сайтовете за запознанства

Получено в един от сайтове за запознанства от една моя позната... Уникално! Невиждано! Нечувано! WTF става с тия хора бе ?


Здравей !
Това е моята презентация
Ще се опитам да ти се представя възможно в най пълна светлина..., по професия съм агроинженер, работя като като експерт в зърнения бранш, свободен, без ангажименти към друга дама, тук съм най вече за да си намеря приятелка за една красива връзка, да споделям свободно какво мисля, какво знам, какво искам и ако срещна разбиране и взаимност..., чудесно... обичам планините, морето, Варна, Нови пазар, Пловдив, там съм израствал и формирал като личност..., обичам прекрасната музика на Pink Floyd, Buddha Bar, David Silvyan, Peter Gabriel, Michael Brook, King Crimson, Burnt Friedman, Holger Czukay, Nils Petter Molvaer, Jon Hassell, Lisa Gerrard, Harold Budd, Hector Zazou, Claude Сhalle.... , обичам кино, театър, езотеричното познание, харесва ми да са целувам, да се любя дълго, обожавам чистотата на природата, местата където извират реките, обичам долините, плодните дръвчета, билките, цветята ...
Това, което искам да споделя и може би е важно, е, че изпитвам радост и удоволствие да служа за нечие удовлетворение в духовен и физически аспект, имено поради това, имам желанието да бъда притежаван от Господарка с която да постигнем пълното си себеотдаване, и ако предложението ми ти харесва и се приемем взаимно, то тогава ще бъда изцяло, напълно и само твой, в ръцете на всичките ти желания, страсти и фантазии........., да, моята Домина ще бъде взискателна, разбираща, строга, ще и бъда покорно и всеотдайно робче, ще съм нейната играчка, нейното удоволствие, ще изпълнявам желанията и, заповедите и, ще прави с мен всичко, каквото си поиска, без ограничения, да, искам да я позная като моята строга господарка, ще бъда нейно притежание, ще служа за задоволяване дори на най тайните и най неподозирани еротични фантазии, ще и бъда абсолютно съпричастен и тотално подчинен, ще изпълнявам желанията и, ще може да използва всякакви методи за да изисква от мен все пълно подчинение и покорство, доминиращата и воля ще бъде моят закон..., ще може да стига с мен до всякакъв край, дори до границата на търпимоста ми, и после бавно да я преминава и да се наслаждава на невероятното си удовлетворение което ще получи, ще чета мислите и, ще съпреживявам радоста и , нейното удоволствие ще бъде и мое, да, нека прави с мен всичко, без ограничения...., искам да бъда нейното съвършено удоволствие...
а това можеш да бъдеш ти....
С уважение, *****

Няма коментари:

Публикуване на коментар