сряда, 4 ноември 2009 г.

Ето как ни лъжат от Globul, Vivacom и "Големиот Кеш"

Големиот кьорфишек познат още като телевизионната игра Големият Кеш от има няма два месеца забаламосва, знайни и незнайни хора от милата ни татковина, за това колко богат можеш да станеш с пускането на 1-2 смс-а (на цена от 1.20 с ДДС). Десетки хиляди левове ще бъда преведени по банковите ти сметки, само и само ако отговориш на въпрос. Лично аз получавам на ден 4-5 пъти смс с покана да се включа. По едно време преди две седмици ми писна и се обадих на оператор в Глобул, та да спрат да ме увещават да взема големиот кеш, - не за друго ами не ми трябва, ама уви от там любезен човек ми обясни, че нямало техническа възможност (ха и таз' добра!). Попитах ги, дали трябва да пускам жалба в комисията за защита на потребители за спрат да ми нарушават спокойствието, а любезният младеж от другата страна ми обясня, че това било мое решение. Теглих му една (мислено) и любезно му пожелах приятен ден. След което пуснах жалба (резултат до тук никакъв, въпреки че това е непоискано електронно съобщение по смисъла на ТЗ). Whatever. Днес реших да си направя друг експеримент, ето вижте сами:


Т.е. аз им отговарям с обръщение по адрес на майките им, а те ми казват, че съм дал верен отговор....


Докога бе ?

P.S. Не се лъжете, защото ако и КЕШ-а им е толкова истински колкото са им реални въпросите... едва ли някой ще го вземе тоя "КЕШ" в действителност (освен организаторите на играта де)






4 коментара:

  1. Проверих вчера случая с върнатите SMS-и. Всеки отговор различаващ се от показания не се приема от системата.Или са го оправили или нещо не е така, не знам.
    Колкото до непоисканите електронни съобщения, прегледай си договора. Ако нямаш такава клауза, то наистина е нарушение от тяхна страна. Като знам обаче как работят операторите, такава клауза най-вероятно присъства в 90% от договорите им. Има друг проблем там, но вместо да се спирам по-подробно на него ще ти дам линк, Бого Шопов вече е сезирал комисията за ЗП по него:
    http://www.bogomil.info/3038/

    ОтговорИзтриване
  2. Да ти кажа, явно са го оправили. Може някой да е прочел тока какво съм им screenshot-нал. Закона за електронната търговия гласи, че всяко съобщение което не е поискано трябва да съдържа предупреждение в него. А иначе договора ми е от както съществува ГЛОБУЛ-а и нямам никакви такива клаузи в него. Комисията сезирах и аз... сега остава да видим какво ще се случи...

    ОтговорИзтриване
  3. Дано да има ефект, макар да се съмнявам.
    Успех.

    ОтговорИзтриване
  4. Ефект има. Резултата е на лице:

    http://jivotmoi.blogspot.com/2009/11/blog-post_10.html

    Значи можело...

    ОтговорИзтриване