понеделник, 4 януари 2010 г.

27 качества които гаджето трябва да притежава

Такаааа... вече сме 2010, предишната мина отчайващо бързо, а аз наближавам 30-те (което започва леко да ме плаши). Пожелания няма да отправям, 'щото вие си знаете: здраве, късмет, усмивки, любов, екскурзии в екзотични страни... първият ми пост за 2010 е по идея на Ju, който е направил една малка анкетка в Twitter на темата, какво трява да притежава гаджето за да ти се хареса. Ето и моите неща (въпреки, че са повече от зададените 5)

1. Да е умна
2. Да е хубава (няма значение черна или руса, ама да е слаба)
3. Да се усмихва често
4. Да ме кара да се усмихвам често
5. Да е чела поезия и романи ( и да чете )
6. Да може да прави мусака
7. Да обича черния хумор
8. Да е разкрепостена ( в смисъл... много)
9. Да не е музикален кон с капаци, т.е. да не казва абсурдни твърдение като например "Чалгата е селска музика"
10. Да употребява алкохол ( но не повече от мен )
11. Да ме търпи като употребявам алкохол
12. Да иска да има деца (в смисъл да не иска "да си поживее" преди да има деца)
13. Да носи на шеги
14. Да обича ходенето на плаж и гледането на филми (романтични)
15. Да е романтична
16. Да има какво да си каже с мен след секс
17. Да може да ме опровергава (или поне да се опитва)
18. Да се интересува от политика (дясно ориентирана)
19. Да не се сърди като излизам с приятели
20. Да не е ревнива
21. Да има умни очи
22. Да е чувствителна
23. Да ме търпи когато ми се играе белот
23. Да гледа сериали (не турски)
24. Да няма други гаджета (В България или чужбина)
25. Да не пие когато смятам да пия, за да може да ми кара колата
26. Да не ми рови из телефона или мейла
27. Да не ми се сърди, като и кажа, че определена прическа не и седи


Мога да измисля още... но като че ли за сега стигат... :)

4 коментара:

  1. Одобрявам всяка една точка поотделно и вкупом. Но де такива? :)

    ОтговорИзтриване
  2. @Христо: Е хайде сега, не пречи да помечтаем малко :) А иначе аз бях намерил една такава... (забележи миналото време) :)

    ОтговорИзтриване
  3. След тежък побой от гаджето съм длъжен да напиша, че тя отговаря на всичко! Не е вярно, но нямам избор! :)

    ОтговорИзтриване