понеделник, 11 януари 2010 г.

Най - добрите ни години

Винаги съм се учудвал как гърците правят най - прочувствените и смислени балади от всички които имам удоволствие да слушам (Митко Пайнера да обърне внимание). Ето и поредното доказателство за това: Антонис Вардис, Янис Вардис, Янис Париос, Харис Вартакурис - Най - добрите ни години. Музика и текст: Антонис Вардис... наистина нещо стойностно




В очите мои ти не порастна
времето не смее да те докосне...
Като вятър е живота ми, но опита се
пътят на любовта да ти покаже..

Незнам дали порастнах изведнъж
но чувства изведнъж, че се страхувам
Грешките твои, които казвах, че няма да направя
ги правя и все за теб си спомням

В очите мои ти не порастна
още животът си ти сричаш
Светът е празен, но опитай се
с любов сърцето свое да запълниш

Незнам дали порастнах изведнъж
късметът ми какъв е не видях...
Но чувствам, че ако до мен си ти
за мен една надежда ще има...

Най - добрите ни години са сега
не се страхуваме от трудностите на живота...
Жял живот името ти аз ще нося
място винаги в сърцето ти ще имам...

Това, което не знае, че подарил ми е
пожелах му го завинаги...
И ако поиска ми един подарък
бих избрал животът си да дам...

Думите, които ни казаха няма да изчезнат
дори със себе си
вятъра да вземе...
Ще ги донесе години по - късно
и Янис ще ги казва заедно с Хари

Няма коментари:

Публикуване на коментар