понеделник, 7 март 2011 г.

Ден за прошка


Всеки възприема по различен начин Деня за прошка (Сирни заговезни). Според едни е лицемерно, според други е сред най-важните християнски празници. Така или иначе, нашата религия непрекъснато ни напомня, че сме грешни – a прошката никога не е излишна. Аз лично не влагам религиозен смисъл в прошката. По-скоро е чисто човешко усилие да приемеш несъвършенствата в другите, а ако е възможно и те да приемат твоите. Щом поповете са преценили, че трябва да има специален ден за това – нека е така. Ежедневието ни е толкова напрегнато, че постоянно има за какво да си прощаваме. Аз гледам да го правя ако не всеки ден, то поне веднъж седмично :) Ако някой не ме харесва, мисли ми нещо лошо или просто ми е навредил по някакъв начин – да не се притеснява. Простил съм.
Надявам се и на мен да ми е простено :)
P.S. На тези които ще постят - успех!

снимка: Anis - Online

Няма коментари:

Публикуване на коментар