четвъртък, 24 март 2011 г.

Аз...!

Аз съм си аз! По целия свят няма друг като мен. Всичко, което аз изразявам е само мое, защото сам съм го избрал. Аз притежавам всичко мое: моето тяло, моите чувства, моите устни, моя глас, моите действия и контрола върху тях. Притежавам моите фантазии, моите мечти, моите надежди, моите страхове. Аз притежавам моят триумф и моите успехи, както и всички мои провали и грешки. Поради факта, че притежавам всичко мое, мога напълно да познавам сам себе си. Знам, че има аспекти в мен, които ме плашат и други които не познавам, но докато съм приятел със себе си и се обичам, аз мога смело да търся решение на пъзелите и да откривам нови неща в моя характер. Както и да изглеждам и да звуча, каквото и да казвам и правя, и каквото и да мисля и чувствам в даден момент от времето - това съм истинският аз. И ако по - късно някои аспекти на това как изглеждам, звуча, мисля и чувствам започнат да бъдат неподходящи, ще си оставя само подходящите и ще открия нещо ново. Аз мога да виждам, чувствам, мисля, говоря и действам. Аз имам способността да оцелявам, да бъда близък с другите, да бъда продуктивен, да имам смисъл на този свят и да имам смисъл за другите. Аз се притежавам и поради тази причина мога да се моделирам. Аз съм си аз и се чувствам добре.

Няма коментари:

Публикуване на коментар