четвъртък, 14 април 2011 г.

Няколко типични и модерни БГ лафа :)

  • "Тея там горе какви са? Випове господине. Ами аз тогава какво правя тука?"
  • "Е как нема сепарета на ВИП-а ве? аз другаде не седя!"
  • "Всички жени са к***и, само моята не е!"
  • "Жена ми не ми е роднина, най-много си обичам мама!"
  • "Иии тъпите деца изядоха всичкото грозде, не можахме да направим винцок тая година"
  • "Кой ве? ония ли?.... бегай бе, на тоя му е малка пишката... е една приятелка така каза, аз не съм го..."
  • "Кой им дава шофьорски книжки на тия к*пу*и веее!?!?!? аре карай, да ти е*а майката! (клаксон) ЕЙ, ШЕ СЛЯЗА И Ш'ТЕ УБИЯ ВЕ!"
  • "Ти знаеш ли аз кой съм бе?!"
  • аба ми готви най-вкусно от всички баби!"
  • "Возя се в тролей No.2 нахлузил дънки D&G"
  • "Живея като европеец в чужбина, прибирам се само по празници и почвам да псувам като таксиджия!"
  • "Държавата е виновна за всичко!"
Из Българския twitter, следва продължение...

Няма коментари:

Публикуване на коментар