понеделник, 23 юли 2012 г.

Василис Карас и Алхимиците - Приятелски думи (Vasilis Karras ft Alximistes - Logia Filika)

Винаги съм смятал, че няма по истинска и стойностна музика от гръцката. Тази песен по - долу е поредното неуспоримо доказателство за това:




Не се чуди, че се напих тази вечер,
Пръснах се заради моята изгубена любов
Дадох и всичко без дори за миг да помисля...
Горчивите сънища заличавам с питие
Направи нещо, така, че радостта да се върне
болката трябва да изчезне

Ела приятелю и ми кажи две прости думи
самотата ми изчезва, когато си с мен
Твоят глас е сладък избавител в тъгата
верен водач в пътуването на моя живот

Ако никога не си чувствал болка дълбоко в душата си
никога не оценяваш добрите неща в живота
Добре е, че епозна дълбоко любовта
Отстрани това, което чувстваш в теб
заличи всичко и започни отначало
и после радостта ще дойде и ще те намери


Ела приятелю и ми кажи две прости думи
самотата ми изчезва, когато си наблизо
Твоята глас е сладък избавител в тъгата
верен водач в пътуването на моя живот




Няма коментари:

Публикуване на коментар